Alla inlägg den 11 december 2014

Wow

Av Jolina-moa - 11 december 2014 20:18

asså det är fantastiskt med denna julshow!!

Det är alltsp 240 elever som står och sjunger en o samma sång 

och bland de står jag !! Det är så mäktigt att stå där

och bara ge järnet ( och försöka se sin släkt/familj :)

nu ska vi köra nästa nummer <3

/ jolina

Wow

Av Jolina-moa - 11 december 2014 20:18

asså det är fantastiskt med denna julshow!!

Det är alltsp 240 elever som står och sjunger en o samma sång 

och bland de står jag !! Det är så mäktigt att stå där

och bara ge järnet ( och försöka se sin släkt/familj :)

nu ska vi köra nästa nummer <3

/ jolina

Av Jolina-moa - 11 december 2014 18:15

Hej!Jag kom precis hem och nu har dett börja bubbla i mitt huvud är detta nödvändigt.

Att ens skriva när det bara en själv som läser,Känns inte som det Och när jag

kollar på alla kända bloggare så tänker jag:hur gjorde dem för att någon skulle upptäck deras blogg.

Hur gjorde dem,Vill så gärna veta men okej vi hörs imorgon.

Presentation


Hej två tjejer som vill berätta lite om sin vardag

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur stökigt är det i ditt rum?
 kanske ligger en kudde eller nalle här någonstanns
 fattar att mina fräldrar tjatar på att jag måste städa!
 helt perfekt med alla grejor på plats
 vi ska inte ens snacka om hur det ser ut alltså
 lite smågrejor så som klader och sånt här och där
 ...
 helt ok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

always-us

Om du behöver hjälp eller något annat finns det här

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards